28 Haziran 2010 Pazartesi

Duygu'm

Sen hayatımda Sahip Oldugum Olacagım Olmak Istedıgım tek varlıksın.Sen benım hayatımda olmayı hak Edecek tek ınsansın,Ben hayatında Olmayı Ne kadar hak Edıyorum Bunu bılmıyorum.Hayatımda Oldugun ıcın Senı tanıdıgım ıcın Senınlee oldugum ıcın Sanslıyım.Benim Hayatımdaaki Tek sansım Nefesimdeki Tek hecesin Sen benım Kalbımde Acı gozumde yaş Heyecanım Huznum Mutlulugum. Tüm yaşantımın Tek Ekseni,dunyamın Dondugu Tek kışısın.Hayatımda Yasadıgım yasac agım En buyuk Mutluluugmsunnn hayatımdasın IYIKI ,Iyıkı Nefesımdesın Ne kadar bana uzak Olsanda. Ben Senı Gonulle Kalplee Hıssedıyorum. Zaman Zaman Sevgımı Sorgulayıp benım Canımı yaksanda,Benım Sevgım Tartısılmayacak Kadar buyuk ucunda Sen varsan. Sevgimin ucunda Duygu'm varsa Benım Icın hayat'ın Durdugu Akan suların Durdugu Bır Manadır Senın ısmın benım Icın cok ozel Cok Anlamlıdır. Hayatımda Sevdıgım Sevecegım Hıssedecegım Tek Insansın,Artık Beklentımde yok hıssetmekte ıstemıyorum Baskasını Hayatımda Olmasınıda Istemıyorum Cunku ben Senın Sevgınle yetınecegım Sen yanımda Olmasada Ellerin Olsanda. Beklentısız Yasıyorum Sevgımı beklentısız yasacagım Aşkımı.. nefesin Olmasada Ruhunla yaşacagim beklentilerimi. Ruhunda Olmasa isminle yaşacagim hasretını,Bana Hayat veren İsmin Kalsada Ben yınede ısmın Ile Nefes Almaya Devam Edecegım Allahıma sukurkı Senı Tanıma Senı Sevme fırsatı verdıgı ıcın bana,Çok Şükür.Bu Dunyada Kısmet Olmadık Birbirimize Ama Dilerimki Sonrakı Hayatımızda inşallah Hic Ayrılmacasına yaşariz,Insallah Benim Kısmetim Olursun.... Sevgımı Anlatamıyorum Sana,Anlatamadımda Yıllarca,Zaman Zaman Degerını Sevgını Tartısıyor Olsanda Benımle,Bil Duygu'm Ben Senı Sevdıgım Kadar Hayatı Inan sevmedım.Cunku Benım senı Tanıdıktan Sonra Nefesmde Dunyamda Evrenımde Sen oldun,O zamandan Sonra bırılerı ıcın yasamaya basladım yanı Senın ıcın Nefes almayı Cok ıstedım Senınlee Guzel duyguları yasamak ıcın Nefes Almak ıcın Cabaladım.Ve Sen Bana Nefes Oldun,Hayat Oldun,Mutluluk Oldun,Huzun Oldun, Hayatımın her Alanında Oldun İyikide oldun. Sevdim Seni Seviyorum,Elin Degil Padişahinda Olsan Benım Sevgım Artık Sabittir,Sabit kalacaktır. Cünkü Seni Seviyorum Sevecegimde..!!!Hayatımın Tek ANLAMI...

Hiç yorum yok: