21 Kasım 2008 Cuma

Duygu'm

Gülüşün benim icin Hayat Ben senı gordum duygum senı sevdımm sonuna kadar da sevecegım Sana Bakışım çözülmeyecek Nasıl baktıgımı Göremeyeceksın Nasıl Sevdıgımıde bılmeyecek Senı rahatsız Etmeyecegım,Senı Huzursuz Etmeyecegim. Seni Sevdim Sensizlik Benim İcin Hakikaten Ölüm Olsada Senin İcin Gidecegim Sen Mutlu Ol DUYGU'm Sen Mutlu ol Yeterki Sen huzurlu ol Sen Mesut ol Ne diyebilirmki Seni üzmüş oldugumu düşünmek bile benı Kötü ederken bu fıkre sahıp olmanada Cok uzuldum ama olsun sana kızmıyorum kızmayacagımda ama bil duygum Seni cok sevdım Senı Gercekten cok sevdım.Birgün Yoklugunu Hissettigimde O zaman o yoklugun ıcersınde Göç Ederim Umarım Cünkü dilegim Bu Rabbimden.Sen yoksan Ben NEden olayımkı Neden Sensız NEfes Alayım Neden Senın solumadıgın Havayı Soluyayım?Ben Senı sevmekten Baska bişi Yapmadım. Seni Kırdım seni üzdüm seni Bazen Sıktım,Ama Bu sıkıntı Sevgimden Sevdigimden.Bil Duygum Bil, Bilki Bu kalp Bır dahaa Sonsuza Dek Atmayacak Bilki Bu Kalp Alevlenmeyek Bilki Bu kalp SenınLe birlikte Ölecek. Sensiz Olan Nefesi Neyleyım? Sensiz Yürüyeceksem sokaklarda,Sensiz yagmurları Neyleyım? Sensiz Sıkıntılarım Varken,Cözümleri Neyleyım? Sen Yokken Yanımda Kalbi Neyleyım? Sen yoksunki Dayanagim, Sen Yoksan Bu Caddeler Bu Yagmurların Hic Bir Anlamı yokki. Sensizligini Yaşarken Hayalinle Yaşıyorken Senı Kalpten Seviyorken Ama Sen yanımda Yokken Bu Nefesı Neyleyim? Ben Seni Sen Baskasında Olsanda Sevecegim,Sen Baskasını Severken Ben Ikımızın Yerinede Sevecegim.Seni Sensizligi,Sessizligi, Herseyini Sevecegim. İfadesi Zor Bir Sevgi... Ben Seni Nedensiz , Beklentisiz Sevdim. Simdide Beklemiyorum Karşılıgını Ben Yınede İkimiz Yerine Sevecegim Beni Kendime Hapsedecegim Cigerlerime Kadar Akacak Sevgin Kalbimi Durduracak Kadar Nefes Alamayacak Kadar Çekecegim İcime Seni. Artık Baska Bır Sevgi Ne ıstemiyorum, Bana Bır bakısın Yeter Bır Kez O buyulu Gozlerınle Bır Kez O tutkulu Halınle Bir Gulumsemen Bir tebessumun Bana yeter,Sen Bunları Yapmasanda Ben Bunların Hayalıylee Sana Baglı Kalacagım,Ben Sana Ait Kalacagim Sana Ait Olacagım,Her Zamanki Gibi Topraga Kadar Benim icin Var Olacaksın. Varlıgın Ne kadar Mutluluksa Bana yoklugunda Bır O kadar Zulum Bana. Zulmude Yaşarim Seni Sevecek Sana Sonsuzlugu ıcımde Yaşatacaksam Zulm Bana Mükafat Gibi Gelecektir. Sadece Duygu'm Bil Bir Seni Sevdim,Bir Sana Aşıktım,İlk Gercegim,Son Hayalimsin....

Hiç yorum yok: