20 Kasım 2008 Perşembe

Duygu'm

Sen Yine Bendesin, Yine Gözlerimde Yine Kalbimdesin
Aklım Sende Yine Kalbimin Sende oldugu Gibi
Sürekli Seninleyim Nefesimsin
Benim Yaşamama Neden Olansın
Sevdim Seni Duygu'm Hemde Cok Ve Cok Seviyorum
İyiki Hayatıma Girmiş İyiki bana Sevmeyı Ögretmişsin
İyi Günde Kötü Günde Derler Eşler Evlenirken
Ama Gelin Ettim Seni Duygu'm
Herşeye Ragmen İyi Günde Kötü günde Duygu'm'sun
Sonsuzumsun,Sonsuzlugumsun,Duygu'm'sun
Seninle İlgili Hıslerım Anlatılmaz,Anlatamadim
Cünkü Paha bicilemezsin benım ıcın benim nefesimsin
Ben senı sonsuzlugunla imkansızlıgında sevdım Duygu'm
Ne olursa Olsun bu sevgım Bıtmeyecek
Birgün toprak oldugumda benden yana sadece bendekı sevgım kalsın
Birgün Gülümseyerek an benı,Bayram Sevdi Beni de.
Cünkü Gerceken cok sevdım senı Duygu'm Cok
Hayatımda Sevmeyecegım Kadar Kendımı sevmeyecegım kadar Cok sevdim
Sen benım bir daha Kimseyi Sevemeyecegim tek Duygu'msun
Sen benım güneşim neşem nefesimsin
Benim sevgimi hic unutma duygu'm
Cünkü Bir dahaaa Aslaaa Kimseyi Sevemeyecegim..
Benım tutkumsun,tutkuluyum yıllar gecmesine ragmen
Aşıgım Sana,Kendi kendime Karşılıksız
Ömür Dedikleri Nefesse
Ben Ömrü yaşamıyorum Zindandayım
Zindanda Senın Hayalinleyim
Ben Senın hayalinle bile mutluyum
Kalp Severmiş,Sevdimi terk Edemezmiş
Yaşadım,Yaşiyorum,Yaşayacagim
Sen icimde Yaşayacaksın
Yanımda Olmasanda Kalbimdesin
Yanımda Olmasanda Canımdasın
Dedim ya Ben bir Kez sevdim
Bir Daha Asla Sevemeyecegim
Sevmek İstemiyorumda Senin Sevgin İkimizi Bana Yaşatacak
Tek gercegim,Tek Aşkım,Tek Sevgimsin.....

Hiç yorum yok: