15 Ekim 2008 Çarşamba

Duygu'm

Seni ben anlatmalıyım diye başlıyorum.
Seni hiç bir zaman anlatamadım.
Bendeki sen benden ötesin,nasıl bir sevgi besliyorum sana hala bunu anlamiş degilim.
İcimdeki duygu ifadesiz,ifade etmesi zor

Cünkü kıyaslanması ifade edilmesi cok zor
Ben sana o kadar büyük bir sevgi besledim
Bu nefes aldıgım sürecede devam edecek.
Bunu sana yıllarca anlatmaya calıştım ama nafile
Sana olan bir yanlışım benim seni kaybetmeme neden oldu

Zamanı geri alabilseydim keşke hatalardan ders cıkardım
Seni kaybetmemek icin var gücümle çalışırdım
Her zaman bir sorunumuz vardı adı 'güvensizlik'
Bunun icin daha fazla cabalardım seni kazanabilmek icin

Seni bir kez kaybettim oda benim kayboluşum oldu
Seni bir kez kazandım aslında seni tamamen kaybedişimdi
Artık sana ulaşmak cok zor, zor olanda Kabullene

Bilmekbildigim birşey var ise oda ömrümce seni sevmek


D uydugum hasret ömrümce sürecek
U mudum hiç tükenmeyecek
Y ürüdügüm her yol sana gelecek
G elmesende Yürüyüşüm Devam edecek
U mut bana Hayat verecek hayatta seni sevmeme devam ettirecek...

Hiç yorum yok: