14 Ekim 2008 Salı

Duygu'm

Sen yine Burdasın
Yine gönlümdesin Yine kalbimde Yine Nefesimdesin
Yine Duygu'm diye başlıyorum güne
Yine seni sevdigimi kendime söyleyerek kalkıyorum
Ve kalbim seni cagrıyor elbette gelemiyorsun
Ama zaten ben ruhunu icime hapsetmiştim
Bununla mutlu olmaya çalışıyorum
Biliyorum benim düşündügüm kadar sende düşünüyorsun beni
Aklın silemedigi tek bişi var gönül yarasını aşamıyor
Bunu nerden mi biliyorum,Heralde bunu benden İyi kimse bilemez
Yıllar oldu Duygu'm Cok uzun yıllar,Ama Hala ilk günkü gibi seviyorum seni
Ve seni sevmekten hep mutlu oldum ve seni severken gönülden sevdimSeni sevmekten hep zevk aldım,Sen benim cogu zaman yaşama sebebimsin cünkü
Kimine göre Boş his kimine göre unutmaliyim kimine göre acı
Ancak bunu ben yasıyorum kimin ne dedigininde bir önemi ve anlamı yok
Ben seni severken seni düşünürken daha mutluyum
Ve daha cok heyecan duyuyorum,Kendimle gurur duyuyorum
Cünkü kalbimdekine hala sahip cıkıyorum ve bundan sonra'da Çıkacagım
Zaten bu bir alışkanlık degil bu bir özlem,Bu his Mutluluk
Senin Varlıgını düşünüp Senin Mutlulugunu duyup,Senin gülüşünü görmek
Daha ben ne isterdimki Allah'tan ?
Hep dua ediyorum,Senin Mutlulugun Senin Saglıgın icin
Tek İstedigim var,Her ne olursa olsun Senin Mükemmel bir hayat yaşaman
Ve Tek bir düşüncem var sadece seni sevmek ve seviyorum



D urdugun yer hep kalbim
U zaklıgın hep özlemim
Y ürekten Sevilmek sana özel
G ülümsemen bana özel
U nutamayacagım Duygu'm Sensin...

Hiç yorum yok: