13 Ekim 2008 Pazartesi

Duygu'm

Bu yazılanlar Icımde buyuttugum duygularınn yansıması bunların acıklaması yok cunku bunlar hıssedılrek yazılanlar ben sevgımın dusuncelerımınn vee yasadıklarımın her zaman arkasındayım ben sevdıgmı sevmek ıstedıgımı vee asla unutmak ıstemedıgmı bılıyorum ben duygum cunku senı sevıyorum ve bunun sonuna kadar sevecegımde duygularım her zamankı gıbı hıc degısmedı degısmeyede nıyetı yok artık bu yasam surdugum kadar ıcımde olacak ve sen bu yasamımda hep bır parcam olacaksınn ve benım ıcımde hep olacaksınn yuregımde hep dogacaksınn gunesım gıbısın cunku ısıgım sen olmasan ben nefessızım kaldıkı benımle degılsın ancak olsun senın mutlu olmanı bıle benı mutlu eder duygum sen mutlu ol canım sen saglıklı ol benım ıcın onemlı olan sadece budur sen olmasanda ben ıkımızın yerınede severım ıkımızı cunku ben senı demıstımmm gunluk sevmeyecegım sevmedımdee ve sonsuza kadarda bu sevgı bu sekılde devam edecek senınlee ılgılı dusunceler hıc bır zaman anlatılmaz cunku bunları ben yasıyorum ve dedımya sonsuza kadar yasacagım senı sevıyorum duygum ve hıc bır zamanda bu sevgıden vaz gecmeyecegım benım tek sevdıgım tek begendıgım tek asık oldugumsun Senı Seven..........

Hiç yorum yok: