14 Ekim 2008 Salı

Duygu'm

Uykudayım ve sen Geldin yanıma,
Geldim Buradayım diyorsun.
Cıglık cıglıga Sevdigimi Haykırıyorum sana.
Seni Cok özledim Canım Sensiz Yapamıyorum,
Ne olur Bırakma Beni Bir Daha Diyorum,
Sen Tebessüm Edip Tamam Söz Bir Daha Gitmiyecegim diyorsun.
Ve Cok Seviniyorr Ve haykırıyorum Tekrar Sevgimi.
Diyorsun,Anladım Bensiz Yapamayacagını Ve Onun
İcin Geldim,Cünkü,Bende Sensiz Yapamiyorum,
Bende Senin Beni Özledidign Kadar Özlüyorum seni Diyorsun.
Senin Sevgin Kadar Seviyorum Diyorsun
Ve cümlenin Sonunda Ama Diyorsun.
Bakıyorum Merak Ediyorum Duymak İstemedigim
Gercekleri Söylemenden Korkup Başimi Öne Egiyorum 'evet ama ne' Diyorum
Amasını Bana Söyletme Diyorsun,Ama Söyle.
Aması Belli Neden Söyletiyorsun Bana.?
Ne Ama Bilmiyorum Söyler misin?
Ben Artık "Evliyim" Ve Bir Kocam Bir Ailem Var Diyorsun,
Seni Seviyorum Ama Senin Beni Sevdigin Gibi Degil Diyorsun.
Sadece Bakıyorum Sana,
Bişi DiyemiyorumBu Gercegi Ne kadar Bilsemde Kabullenemiyorum,Kabullenemedim.
Bir Cırpıda Seni Sevdigimi Seni Cok Seviyorum
Sana cok Aşıgım Nolur Duygu'm Ne Olur
Sende Benim Seni Sevdigim Gibi Sev beni Diyorum.
Bunun Mümkün Olmadıgınıda Biliyorum,Ama Bunu Yinede İstiyorum.
Ben Artık Sadece Kocamı Sevebilirim,Sadece Onun İcin Yaşarim,Diyorsun
Kızmıyorum Sana,Kızmayada Hakkım Yok.
Kızamam,Peki.Bari İzin Verde Ben İkimizin Yerinede Seveyim Duygum.
Senin Yerinede Severim Duygu'mAma Bana Herzamanki Cevabnı veriyorsun.
Birini Sev Ve Mutlu ol,
Senin Mutlulugnu Görmek Beni Çok Mutlu Edecek biliyorsun Diyorsun.
Ama Soruyorum......
Bir İnsan Birini Severken Bir Başkasini Sevebilirmi?
Bir Sevgi,Bir Aşk,Bir Tapınak,
Ve Hala O Tapınaga Kaybetmemişcesine Bakıyorum
Nasıl Bir Başkasina Sevgi Besleyebilirim.
Evet Sen Artık Hayatımda Yanımda Sesimde Nefesimde Olmayacaksın,
Ya Kalbimde,Kalbimde Olmayacagınımı Düşündün?
Sana Hep demiştim,Bu Beden Ne kadar Yaşarsa,
Bu Kalp Ne Kadar Atarsa,Bu Nefes Ne Zaman durursa,
Bu Evren Ne zaman Yok Olursa Söz Veriyorum...
O Zaman Seni Unutacagım.....
Benim Sevgim Gelip Gecici degildi Olmayacakta,
Benim Kalbim Bir Kez Sevebilme Şansını Kullandı,
Ve Bir Kalp Bir Kere Sevebilir,Sevgimde Kalbimde Tümüyle Senin,
Ne zaman Nefesim Tükenirse O zaman Bilki İcinde Kocaman Yangınımla
Göc Edecegim Buradan......
Kalp Bir Kişiyi Sever Ve Sevdi Oda. Duygu'm

Hiç yorum yok: