14 Ekim 2008 Salı

Duygu'm

Gittinde Geride bir yıgıntı bıraktın bılıyormusun?
Gittin Ne kadar acı cektıgımı bılıyormusun?
Gitttigin icin cokmu mutlu olacagımızı dusunuyorsun?
Gittinde Birbirimizi unutacakmıyız?
Gidişin acıdan baska ne verecek ikimize?
Gitmen unutmamızı degil daha cok baglanmamizi saglayacak.
Git Canım
Git Sevgilim Yolun acık olsun.
Ben Sensizligimle Yasamaya calısacagim
Hayat Devam edecek elbette ama sensiz ne kadar devam edecek?
Sen Gittiginden beri ne haldeyim biliyormusun ?
Aslında sensizlik benim icin bosluk oldugunu biliyor musun?
Ben seni bu kadar hak ederken Neden haksızlıga ugruyorum?
Sen benı bu kadar hak edıyorken neden Haksızlıga ugruyorsun?
Nicin Bu acıyı kendimize yasatmayi seciyoruz?
Biz Boylece daha mı mutlu olacagız,daha cokmu saygı gorecegız?
Yada insanlar bizim yasadigimizi yanlış oldugunu düşünüp,
Onların zaferinimi izliyecegiz?
Sevmek yürek ister,sevmek emek ister,kalpten sevmek,yaşayarak sevmek Benımseyerek,hissederek sevmek bunların hepsını yasamadıkmı,
Ve Fazlasıyla bunu hak etmedık mı?
Bunu kendımıze nıcın cok gördük,Nicin GİTTİN.
Biz "Duygu'm " Baryam" Bunu hak etmedık mi?
Yıllarca yasamadık mı bırbırımızı,Gönülden hissetmedikmi?
Bu ayrılıgın Adı nedir? Severek Ayrılmak mı?
Yoksa Kendimize Eziyet etmek mi?
Bu gidiş yoksa Kalbimizden korktugumuzdan mı?
Bu gidiş Acı,sıkıntı,üzüntüden başka bize ne verdi?
Bana ıslak bır klavye,Islak Bır kalp,Islak bir göz den ne bıraktı bu gıdışın?
Peki Bana bıraktıklarının hepsini senden yaşiyorken neden gittin?
Biz Bu acıyı ne zaman hak etttık Nerde hata yaptık?
Tertemiz birbirimizi sevmek dısında Nasıl bır hata yaptık?
Simdi Ellerin,Ellerimin üzerinde asla olmayacak,
Ve kalbimi artık hissedemeyecesin Bunu gercekten istiyormusun?
Bana Demiştin "Gidiyorum Benı Eski duygu gibi Sev"
Ben sen buradayken Senı nasıl sevgım sana bakıslarım,sana olan sevgımı ıfade etmıyormuydu? Ben Seni Sevdim Duygu'm Ama bu sevgı degıl Bu tarifsiz.
Nefesim,güneşim,ışıgımdın.
Ve Gittin Beni Damarlarımdan Akan Kanın donmasıyla Terk Ettin.
Ve kendinide Benden Mahrum Ettin.
GİTTİN ikimize Acı cektirmek icin yemin ettin...
Ben Senın Acınla Gocerim..............

Hiç yorum yok: