14 Ekim 2008 Salı

Duygu'm

Suan Saat 01:00 Ve Seni düşünüyorumm
Günlerdir konusmuyoruzz,Konuşamıyoruz
Ve Seni Düşünerek günlerimi gecelerimi geciriyorum
Bu duygu nasıl bısı bılmıyorumm ve anlatılamıyorr
Yıne uyumaya calışıyordum
Ve yıne sen hayatımdasın Yıne gozlerımde Yıne dusuncemde
Yıne duygu'mdasın
Ben Senın var oluşunlaa mutlulugu yaşıyorum bunu zaten biliyordum
Ama sımdı yanlız kaldıgımda Sanki seni icime çekiyorum
Hep yanımda olmanı ısterdım hep benımle kalmanı hep benım olmanı
Ancak artık bu mumkun degil
Mumkunde olmayacak Sen yoksun yanımda,
Hayatımdasın ama yanımda degilsin.
Yanımda olmalıydın beni görmeliydin bana dokunmalıydın
Beni hissetmeliydin gönlümü kalbimi Kalp atışlarımı
Bunlar sana sevgımı en ıyı ıfade edecek olan organlarım
Benim sana yıllarca Anlatamadıklarımı onlar sana o An anlatacaktı
Duygularımın tarifini en guzel kalbim gonlum anlatabilirdi sana
Ama Ne kalbime ne Gönlüme dokunmadın,Dokunamadım
Keşke ikimize bir fırsat verseydın,
Keşke Yanında olsaydım,yanımda olsaydın istegim cokmu zordu?
Gıtmen Hangimize yarar getirdi,
Kocaman Bir yıgıntıdan Başka?
Ben Sevgimi Yıllarca Haykırdım Sen ıcınde Hissettin
Ben sesli düşünüp Sesli anlattım
Sen icinde Besledin icinde yaşadın.
Ben Seni Cok Sevdim be Duygu'm
Hemde cok Duygu'larımızın Mükafatı bu degildi,
En azından Mükafatım bu degildi.
Neden,nicin,nasıl,niye Diye hep düşündüm
Neydi Hatamız,Cok sevmekmi, cok kıskanmakmı,cok özlemekmi
Sen Yanımda oldugunda bile sana ozlemle bakıyordum,Bakıyorum.
Neden Hala Bir yanımı eksik hissediyorum,
Neden Kalbimin Yarısını hissedemiyorum.
Sence ben Seni unutabilirmiyim?
Sence Seni sevmekten vazgecebilirmiyim?
Hic yaşamamiş gibimi davranmalıyım?
Ama Biliyorsun Senden öncesi hicmiş zaten benim icin
Ben sevgiyi,Sevmeyi,Özlemeyi,Eksikligi,kıskanmayı,
Dokunmadan hissetmeyi,Kalbim ile sana sadık kalmayı ilk kez sende yaşadım
Benim hayatımın Daha öncesi yoktu
Sen Hayatıma gırdın hayatıma renk kattın
Seni Tanıdım Sevgiyi,sevmeyi ögrendim,Ve sevdim.
Ne mutluki Bunu hep hak Ettin.
Şimdi Benim hala bunca zaman sonra bu kadar duygudan sonra
Seni Hep sevmeye ve Seni düşünmekle ne kadar mutlu oldugumu anlayabiliyorsun degilmi?Gönlüm senin,kalbim senin,düşüncem senin,herşeyimsin.
Birgün Seni unuttugumda bilki o gun nefes alamadıgım gündür
Birgün Seni unuttugumda bilki O gün Aklimi yitirdigim gündür
Birgün seni unuttugumda bilki o gün Öldügüm Gündür.
Ben senin Hayalinlede Mutluyum duygu'm Senin Mutlulugunla Mutluyum
Seni Sevdim Sevecegim Sonuna kadar Sevecegim
Tek bir istedigim var Halkan'dan [Yüzük] Dolayı Mutlu ol.
Allah Mutlulugunu Sonsuza kadar Daim eder insallah

Hiç yorum yok: