13 Ekim 2008 Pazartesi

Duygu'm

Yıllar Gectıkce Icınde Sevgım Kırıntılaşacak Diyordun,
Ben Bunu Basaramıyorum Sanırım Günler Gectikce,
Kırıntılar Daha Cok Birleşiyor.Icımdekı Sen Daha Cok Buyuyor,
Bunuda Istıyorum Acıkcası.
Seni Hayatımdan Cıkartmaya Kalktıgımda Hayata Bakıs Acım Tamamıyle Karararacak.
Benım Bakıs Acım Hep Aynı.
Duygu'm DuyguBenım Mutlu Olmama Yardımcı Bu Isım DUYGU.
Ben Senı Cok Sevmısım Cok Deger Vermısım, Seviyor ve Halada Hıslerımsın.
Sen Yoksun,Bende Yok Oluyorum,Hayatımdakı İfadem Yok.
Zaman Gecsede Ben Senı unutmam,Unutmakta Istemıyorum
Sen Benımle Ben Yasayana Kadar Yasayacaksın.
Benım Ifadem Benım Tek Sevgım Olacaksın.
Bu Sevgımde Sonsuza Kadar Surecek,
Herkesin Bir Efsanesi Var
Benım Tek Bır Efsanem Olustu Oda Sensın Benım Duygu'm Efsanem
Askın Oku Kalpten Vururmus,Ve Benı Sureklı Yakıp Icımde Kavuruyor.
Dedim Ya Bundan Hıc bır Zaman Ne PismanLık Yasayacagım Nede Senı Sevmekten.
Kalp Gozuyle Asıgım Sana,Kalbim Sevdi Gözlerim Degil.
özüm Hissetmez,Elim Tutmasada Yoklugunu Hissetmez,Ama Kalbim,Kalbim Sensiz Atabilirmi?Suanda Bile Nasıl Attıgını Bılmıyorum
Cunku Atıslarından Bırsey Anlamıyorum Sankı Bosuna Carpıyor Kalbim.
Bu Saatten Sonra Atsa Ne Olur Atmasa, Nefes Alsam Nolur Almasam Ne Olur.
Sen Yoksun Duygu'm Sen Yoksun.
Nefesimde,Kalbimde Sensin,Sensiz Attıktan Sonra Bır Anlamı Yok Benım Icın.
Bu Sevgı Kımseye Zarar Vermeyecek,Sanada Zarar Vermesın Okudukca.
Ben Artık Senı Sonsuza Kadar Sevecegım Sadece Bunu Bılmenı Isterım.
Bilki Ne Zaman Sevgıye Ihtıyac Duyarsan Aklına Ben Geleyım,
Ben Ikımızın Yerıne Severım Senı,Büyük Bir Hisle Sevecegimde.
Kapat Gozlerini,Kapatki Benim Sana Baktıgım Gibi Kımsenın Bakmasına Izın Verme.
Ben Senın Gozlerini Düşledikce Mutlu Olacagım,
Yüzündeki tebessümün Gözüm Onunde Olup Bunu Kendi Kendime Yasayacagım.
Senı Boyle Sevdim Ölürcesine,Birgün Sevgim Bittiginde Zaten Bilki Ölmüşüm.
Dilegim Şudurki Yüce Rabbim Sana Dıger Tarafta Kavusmamızı Saglar Insallah.
Ben Kötüyüm, Yine Ve Her Zaman Oldugu Gıbı Senı Dusunuyor Senı Dusluyorum
Seni Özlüyorum,Herseyini Özledim,Kızmanı Bagırmanı Cagırmanı,Bütünüyle Seni Özledim.
Birgün Hayat Bitecek, İcimdeki Senle Ve Dedim Ya Umarım Ahirette Bulusuruz.
İnsallah.Seni Sonu Ne olursa Olsun O Sona Kadar Sevecegım.....

Hiç yorum yok: